written by Dilip Bhatia, Chief Customer Experience Officer and Vice President του User & Customer Experience της Lenovo.
Με συναρπάζει το πόσο άνετα είναι τα τρία μου παιδιά με την τεχνολογία. Στην εφηβεία τους, ως μέρος της Generation Z, έχουν μία απίστευτη άνεση με την τεχνολογία. Οι νέες τεχνολογικές εμπειρίες για αυτούς είναι κάτι που αναζητούν και αγκαλιάζουν, χωρίς κανένα φόβο.
Η Generation Z ή «Gen Z» περιλαμβάνει όσους γεννήθηκαν μετά το 1997, σύμφωνα με το Pew Research Center. H Gen Z είναι πλέον ένα τεράστιο μέρος του παγκόσμιου πληθυσμού (οι εκτιμήσεις κυμαίνονται από 24-30%) – και το έντονο ενδιαφέρον τους για την τεχνολογία τους καθιστά ένα ολοένα και πιο επιρρεαστικό δημογραφικό. Είναι μόνιμα συνδεδεμένοι στον ψηφιακό κόσμο.
Καθώς αρχίζουν την επαγγελματική τους ζωή, οι προτιμήσεις τους θα επηρεάσουν τις αποφάσεις αγοράς τεχνολογικών προϊόντων για τον εαυτό τους, τις οικογένειές τους και τις εταιρείες για τις οποίες εργάζονται.

Διερευνώντας την σχέσης της Gen Z με την τεχνολογία

Πέρα από το να παρατηρώ ότι τα παιδιά μου αλληλεπιδρούν με τεράστια άνεση με συσκευές, θέλω να μάθω περισσότερα για τη στάση της Gen Z όσον αφορά στην τεχνολογία.
Πρόσφατα απεύθυνα το ερώτημα αυτό στην ομάδα ερευνητών και σχεδιαστών γνωστών ως Next UX. Η δουλεία τους επικεντρώνεται σε ό, τι βρίσκεται πέρα από τον ορίζοντα – εξερευνώντας τα σημεία συνάντησης του design, της τεχνολογίας και του πολιτισμού, για να ανακαλύψουν περιοχές προστιθέμενης αξίας για όσους χρησιμοποιούν και βασίζονται στα προϊόντα, τις λύσεις και τις υπηρεσίες της Lenovo. Τους τελευταίους μήνες, η ομάδα του Next UX διεξήγαγε έρευνα για να διερευνήσει τη σχέση της Gen Z με την τεχνολογία. Οι Megan Frankosky, Lincoln Hancock και Jon Yu από την ομάδα συναντήθηκαν μαζί μου για να μοιραστούν κάποιες από τις γνώσεις τους.
Dilip: Καλημέρα Megan, Lincoln, and Jon. Σας ευχαριστώ για το χρόνο σας. Για να καταλάβουν καλύτερα οι αναγνώστες μας, παρακαλώ πείτε μας τι κάνει η ομάδα Next UX.
Megan: Θα ξεκινήσω εγώ! Διαχειρίζομαι την ερευνητική πλευρά του UX (εμπειρία χρήστη). Συνεργαζόμαστε με τους χρήστες για να κατανοήσουμε τη στάση και την αποδοχή τους σε νέες εμπειρίες και νέους σχεδιασμούς συσκευών. δοκιμάσαμε μια σειρά από εμπειρίες και νέες τεχνολογίες για να δούμε τι πιστεύει η γενιά αυτή ότι θα παρείχε την μεγαλύτερη αξία και θα ταίριαζε καλύτερα στις εμπειρίες που θέλουν.
Lincoln: Δουλεύω ως σχεδιαστής UX. Κοιτάμε λίγο πέρα ​​από τον ορίζοντα για να δούμε ποιες ευκαιρίες μπορεί να υπάρχουν για τη Lenovo. Θα μπορούσαμε, για παράδειγμα, να δημιουργήσουμε τεστ για να βοηθήσουμε τους ανθρώπους να φανταστούν και να μας πουν τη γνώμη τους για εμπειρίες χρήστη που θα μπορούσαν να είναι πιθανές στο εγγύς μέλλον.
Jon: Είμαι σχεδιαστής αλληλεπίδρασης υλικού και λογισμικού για το UX σε διαφορετικές συσκευές. Συνεργάζομαι με άλλους ερευνητές, μηχανικούς και σχεδιαστές για να προσπαθήσω να καταλάβω ποιο είναι το πιθανό μέλλον της αλληλεπίδρασης συσκευών. Η ομάδα μας έχει εργαστεί σε συσκευές που έχουν διατεθεί στην αγορά, όπως το Lenovo Smart Display, οι λύσεις Lenovo ThinkSmart και το X1 Fold.
Dilip: Ανυπομονώ να συζητήσω μαζί σας για το τι πιστεύετε για τη Gen Z με βάση την πρόσφατη έρευνα του Next UX. Πώς διαφέρει η στάση της Gen Z απέναντι στην τεχνολογία από τις προηγούμενες γενιές;

Η Gen Z είναι μέρος μίας παγκόσμιας συλλογικότητας

Megan: Καταρχάς, θα ήθελα να σημειώσω μερικά πράγματα για τις μελέτες γενεών. Όταν εξετάζουμε οποιαδήποτε ομάδα ανθρώπων με βάση έναν παράγοντα όπως η ηλικία, πρέπει επίσης να λάβουμε υπόψη ότι υπάρχουν πολλές αλληλεπικαλυπτόμενες επιρροές, αλλά και ομοιότητες στις εμπειρίες μας με την τεχνολογία. Οι γενιές αντιπροσωπεύουν ένα φάσμα προοπτικών,
επομένως δεν είναι ασυνήθιστο για τους Millennials ή τους Gen X να μοιράζονται παρόμοιες στάσεις ή προτιμήσεις για την τεχνολογία. Είμαστε όλοι μέρος μιας παγκόσμιας συλλογικότητας και η μελέτη διαφορετικών γενεών δεν είναι παρά μόνο μία από τις προσεγγίσεις που απαιτούνται για την επίτευξη αξιόπιστων δεικτών τεχνολογικών στάσεων ή προτιμήσεων.
Dilip: Μου αρέσει πολύ η φράση «παγκόσμια συλλογικότητα».
Συμπεριλαμβάνει τους πάντες! Η Gen Z είναι αρκετά είναι όμως ιδιαίτερο όσον αφορά στην σχέση τους με την τεχνολογία, σωστά;

Η Gen Z είναι οι πρώτη γενιά που έχει μεγαλώσει με τεχνολογία touch screen

Megan: Σωστά! Είναι σαφές ότι η Gen Z είναι διαφορετικό σε μερικά βασικά σημεία. Ένα μεγάλο σημείο διαφοράς είναι ότι είναι η πρώτη πλήρως «ψηφιακή γενιά». Έχουν μεγαλώσει κυριολεκτικά ανάμεσα σε ψηφιακές συσκευές. Οι πιο πολλοί, δεν γνώρισαν τον κόσμο χωρίς internet υψηλής ταχύτητας και ζουν σε έναν κόσμο πληροφοριών, ψυχαγωγίας και ατελείωτων επιλογών περιεχομένου που είναι προσβάσιμο με ένα μόνο άγγιγμα. Ένα από τα πράγματα που ανακαλύψαμε στις συνεντεύξεις ήταν ότι οι εκπρόσωποι της Gen Z περιμένουν να έχουν εύκολη πρόσβαση σε περιεχόμενο, ανεξάρτητα από τη συσκευή που χρησιμοποιούν – το τηλέφωνο, το φορητό υπολογιστή ή το tablet τους.
Lincoln: Θα ήθελα να πω περισσότερα όσον αφορά την ιδέα ότι η Gen Z είναι η πρώτη «ψηφιακή γενιά». Από την άποψη αλληλεπίδρασης UX και συσκευής, μπορεί να θεωρήσουμε τη Gen Z είναι η πρώτη γενιά που αλληλοεπιδρά με οθόνες αφής και κινητές συσκευές. Δεδομένου ότι έχουν μεγαλώσει με συσκευές αφής, κινητά τηλέφωνα και tablet, η παραδοσιακή ιεραρχία συσκευών παλαιότερων γενεών μπορεί να είναι κάπως ανεστραμμένη για αυτές.
Dilip: Λίνκολν, τι εννοείς με την «παραδοσιακή ιεραρχία συσκευών»;

Lincoln: Η παραδοσιακή ιεραρχία συσκευών για πολλούς από εμάς στις παλαιότερες γενιές ξεκινά με τον επιτραπέζιο ηλεκτρονικό υπολογιστή, ακολουθούμενο από φορητό υπολογιστή και, στη συνέχεια, smartphone και tablet. Η εμπειρία της Gen Z δεν είχε την ίδια εξέλιξη από συσκευή σε συσκευή, οπότε μπορεί να έχουν λιγότερο άκαμπτες απόψεις σχετικά με το ποιες συσκευές προορίζονται για ποιες δραστηριότητες και μπορεί να είναι δεκτικοί σε νέα και διαφορετικά είδη εμπειριών χρήστη.
Dilip: Με βάση τις παρατηρήσεις σας, θα μπορούσαμε να πούμε η Gen Z έχει υψηλότερες προσδοκίες για την τεχνολογία;

Η Gen Z θέλει απρόσκοπτη εμπειρία χρήσης

Jon: Ναι, θα μπορούσαμε άνετα να το πούμε αυτό. Η σχέση της Gen Z με την τεχνολογία από μικρή ηλικία σημαίνει ότι έχουν υψηλές προσδοκίες εμπειρίας χρήστη. Οι εκπρόσωποι της Gen Z δεν θέλουν προβλήματα κατά τη χρήση συσκευών και έχουν χαμηλή ανοχή σε τεχνολογικά ζητήματα παλαιού τύπου.
Dilip: Είναι άξιο απορίας, δεδομένου ότι πολλοί άνθρωποι έχουν ίσως μια στερεοτυπική άποψη των παλαιότερων γενεών να απογοητεύονται πιο εύκολα με τεχνολογικά ζητήματα, έναντι νεότερων γενεών!

Jon: Not at all, technology should be intuitive and easy to use at any age. Old and young alike are drawn towards experiences that allow them to focus on whatever it is, not play IT support. I feel that Gen Z is confident that experiences with devices and services can be better and will play a big part in helping define it.
Dilip: A frictionless experience for a user is not limited only to one device, is it?
Jon: Όχι! Δεν είναι καθόλου άξιο απορίας. Η τεχνολογία πρέπει να είναι διαισθητική και εύχρηστη σε οποιαδήποτε ηλικία. Τόσο οι μεγαλύτεροι, αλλά και οι νεότεροι θέλουν η εμπειρία χρήστη να τους επιτρέπει να επικεντρωθούν σε αυτό που θέλουν να κάνουν και όχι να χρειάζεται να γίνουν τεχνικοί ηλεκτρονικών υπολογιστών. Νομίζω ότι η Gen Z ξέρει ότι η εμπειρία χρήσης μπορεί να γίνει πολύ καλύτερη και ως γενιά, θα διαδραματίσουν σημαντικό ρόλο στον καθορισμό της εμπειρίας χρήσης του μέλλοντος.
Dilip: Η απρόσκοπτη εμπειρία χρήσης δεν περιορίζεται μόνο σε μία συσκευή, έτσι δεν είναι;

Gen Z – Εναλλαγή μεταξύ συσκευών και συσκευές που μπορούν να συνεργαστούν μεταξύ τους

Lincoln: Όχι, η εμπειρία ενός ατόμου περιλαμβάνει όλες τις συσκευές στην ψηφιακή του «γκαρνταρόμπα» – όλες δηλαδή τις συσκευές που χρειάζεται να χρησιμοποιήσει κανείς μέσα στην ημέρα. Για τη Gen Z, το “device hopping” – η εναλλαγή μεταξύ πολλών συσκευών για ολοκλήρωση εργασιών – είναι ένας τρόπος ζωής. Αν και αυτό δεν είναι μοναδικό για τη Gen Z, η παρατήρησή μας
είναι ότι είναι ότι το device hopping είναι μια από τις τάσεις UX που ενισχύεται από τη Gen Z.
Megan: Δεδομένου ότι το Gen Ζ χρησιμοποιεί συνεχώς πολλές συσκευές, μας παρακινεί να αποφύγουμε να περιορίσουμε τη σκέψη μας σχετικά με την εμπειρία χρήστη, σε μία μόνο συσκευή. Είναι καλύτερα να σκεφτείτε αυτήν τη συσκευή σε σχέση με τις άλλες συσκευές που διαθέτει η Gen Z και πώς λειτουργούν μαζί. Ουσιαστικά, οι εντυπώσεις και οι προσδοκίες τους για μία συσκευή ενημερώνουν την επόμενη.
Dilip: Πόσο περιπλέκει η συνήθειατης Gen Z να κάνει device hopping την εργασία σας στο UX;
Jon: Είναι σίγουρα μια ενδιαφέρουσα πρόκληση για τους σχεδιαστές UX και προϊόντων! Η Gen Z διαθέτει περισσότερες συσκευές από άλλες γενιές και θέλουν να λειτουργούν καλύτερα μαζί. Έτσι, οι καινοτόμοι κατασκευαστές πρέπει να διασφαλίσουμε ότι οι συσκευές που δημιουργούμε συμπληρώνουν την «ψηφιακή γκαρνταρόμπα» που διαθέτουν ήδη οι χρήστες. Στην ιδανική περίπτωση, η εμπειρία τους πρέπει να είναι απρόσκοπτη τόσο από στιγμή σε στιγμή, όσο και από συσκευή σε συσκευή.
Lincoln: Στόχος μας είναι να κάνουμε την όλη εμπειρία καλύτερη – όχι μόνο τα μεμονωμένα μέρη. Όσοι ανήκουν στη Gen Z βλέπουν τους εαυτούς τους ως δημιουργούς περιεχόμενου και θεωρούν το περιεχόμενο ως πολιτισμική αξία
Dilip: Megan, είπες νωρίτερα ότι η Gen Z έχει μεγαλώσει με internet υψηλής ταχύτητας και θεωρεί δεδομένη την απρόσκοπτη πρόσβαση σε περιεχόμενο, ανεξάρτητα από τη συσκευή που χρησιμοποιούν. Όμως κάνουν πολύ περισσότερα από το να καταναλώνουν παθητικά περιεχόμενο στα τηλέφωνα, τα tablet και τους φορητούς υπολογιστές τους, σωστά;
Megan: Σωστά! Η Gen Z δεν καταναλώνει απλώς περιεχόμενο, αλλά επίσης χρησιμοποιεί τις συσκευές του για να δημιουργεί και να μοιράζεται το δικό του περιεχόμενο. Για η Gen Z, το περιεχόμενο είναι πολιτισμική αξία και ένας τρόπος επικοινωνίας, σύνδεσης και αλληλεπίδρασης με τον κόσμο. Πολλοί Gen Zers μας είπαν πώς η δημιουργία περιεχομένου δεν είναι μόνο για τους influencers ή τους επαγγελματίες, αλλά για όλους.
Dilip: Από την άλλη πλευρά, πολλοί από εμάς που δεν είμαστε Gen Z συχνά πιστεύουμε ότι πρέπει να είμαστε παραγωγοί βίντεο ή γραφίστες για να δημιουργήσουμε περιεχόμενο.
Megan: Σωστά! Με όσα έχουν δει ως τώρα πιστεύουμε ότι ο Gen Z έχει μια πιο απλή, χωρίς αποκλεισμούς προσέγγιση στη δημιουργία περιεχομένου – βλέπουν τον εαυτό τους ως δημιουργό, ακόμα και όταν δημιουργούν περιεχόμενο που προορίζεται για να το δει μόνο η οικογένεια και οι φίλοι τους. Η δημιουργία περιεχομένου είναι ένας φυσικός τρόπος επικοινωνίας για τους
εκπρόσωπους αυτής της γενιάς.
Jon: Ενδιαφέρον επίσης παρουσιάζει το γεγονός ότι η επιθυμία αυτής της γενιάς να δημιουργήσουν και να επικοινωνήσουν, σε συνδυασμό με τον ραγδαία αύξηση της εξ αποστάσεως μάθησης, είχε σαν αποτέλεσμα την παράλληλη αύξηση της εκτίμησης της Gen Z για τους φορητούς υπολογιστές, και μαζί την ευαισθησία τους σε ελλείψεις όσον αφορά στην εμπειρία χρήσης. Στις δοκιμές
που κάναμε, δοκιμάσαμε περίπου 30 συγκεκριμένες περιπτώσεις χρήσης, όπως: video streaming, αγορές στο διαδίκτυο και δημιουργία διαφόρων ειδών περιεχομένου. Οι Gen Z – περισσότερο από άλλες γενιές – αναμένουν να μπορούν να κάνουν περισσότερα στον φορητό υπολογιστή τους. Χρησιμοποιούν τους φορητούς υπολογιστές τους για να παίζουν παιχνίδια, να κάνουν
βιντεοκλήσεις, να δημιουργούν σχέδια, βίντεο και ψηφιακά γραφικά.

Η Gen Z θέλει μπροστινές κάμερες και εξατομικευμένο design

Dilip: Όπως και οι υπόλοιποι, στη νέα αυτή πραγματικότητα που ζούμε, η Gen Z χρησιμοποιεί περισσότερο τους φορητούς υπολογιστές του. Στις έρευνες που κάνατε, βρήκατε ότι οι Gen Z επιθυμούν νέα χαρακτηριστικά και δυνατότητες
στους ηλεκτρονικούς υπολογιστές τους;
Lincoln: Βρήκαμε ότι ένα μεγάλο μέρος των συμμετεχόντων ήταν ιδιαίτερα θετικοί στην ιδέα να έχουν οι φορητοί υπολογιστές μπροστινή κάμερα, παρόμοια με αυτήν που έχουμε σήμερα στα smartphone μας. Είναι λογικό όμως, δεδομένου ότι η δημιουργία και η κοινή χρήση περιεχομένου είναι τόσο σημαντική για τη Gen Z. Μια μπροστινή κάμερα σε φορητό υπολογιστή θα μπορούσε να κάνει την επεξεργασία φωτογραφιών ή βίντεο άμεση, από την ίδια συσκευή.
Jon: Επίσης σημαντικό εύρημα των ερευνών μας, είναι ότι η Gen Z θέλει να μπορεί να εξατομικεύσει τον φορητό υπολογιστή του. Αυτό το αποτέλεσμα ήταν σταθερό σε όλες τις χώρες που διεξήχθη η έρευνα, σε όλον τον κόσμο. Πιστεύουμε ότι αυτό οφείλεται στην ανάγκη έκφρασης της ατομικότητας και της προσωπικότητας και του τρόπου με τον οποίο οι συσκευές μπορούν να
αποτελέσουν επέκταση αυτών. Για τη Gen Z, το να είσαι διαφορετικός είναι καλό.
Dilip: Δηλαδή, η Gen Z θέλει επιπλέον χρώματα και επιλογές φινιρίσματος για τις συσκευές τους;
Megan: Ακριβώς! Επίσης, εκτός από το ότι θέλουν να μπορούν να εξατομικεύσουν τις συσκευές τους ως έκφραση της προσωπικότητάς τους, υπάρχουν και πιο πρακτικοί λόγοι για την επιλογή αυτή, όπως το να μπορούν να ξεχωρίσουν με ευκολία τη δική τους συσκευή ανάμεσα σε αυτές των συμμαθητών τους.

Η Gen Z θέλει ευέλικτες Touch-First συσκευές

Dilip: Ποιες άλλες πληροφορίες σχετικά με τη χρήση της συσκευών από τη Gen Z αποκάλυψε η έρευνά σας;
Megan: Διαπιστώσαμε ότι η Gen Z βλέπει την προστιθέμενη αξία στη χρήση συσκευών πολλαπλών λειτουργιών – συσκευές όπως tablet που μετατρέπεται σε φορητό υπολογιστή ή φορητός υπολογιστής που μπορεί να διπλωθεί σε tablet. Οι φορητοί υπολογιστές διπλής οθόνης εμπίπτουν επίσης σε αυτήν την κατηγορία. Αυτές οι συνδυασμένες λεπτομέρειες προσφέρουν ευελιξία στη χρήση και τα αποτελέσματα της έρευνας έδειξαν ότι οι περισσότεροι αναγνωρίζουν τις συσκευές πολλαπλών λειτουργιών ως κάτι που θα ήθελαν να έχουν.
Jon: Η επιθυμία της Gen Z για συσκευές πολλαπλών λειτουργιών ευθυγραμμίζεται με τις προηγούμενες παρατηρήσεις της Megan και του Lincoln σχετικά με το ότι η Gen Z έχει μια νοοτροπία χρήσης βασισμένη στην αφή και ότι είναι η πρώτη πλήρως ψηφιακή γενιά. Επειδή έχουν μεγαλώσει με περισσότερους τρόπους αλληλεπίδρασης με συσκευές, οι εκπρόσωποι της γενιάς νιώθουν άνετα με την χρήση όλων των συσκευών, συμπεριλαμβανομένου του voice computing.

Η επιρροή της Gen Z στις μελλοντικές συσκευές

Dilip: Με βάση την έρευνά σας, πόσο επιρροή πιστεύετε ότι θα έχει η Gen Z στο σχεδιασμό μελλοντικών συσκευών;
Lincoln: Μεγάλη επιρροή! Νομίζω ότι η Gen Z είναι έτοιμο να αλλάξει την πορεία σχεδιασμού των φορητών υπολογιστών. Παραδοσιακά, έχουμε δει τους φορητούς υπολογιστές ως μηχανήματα παραγωγικότητας με πληκτρολόγιο και κέρσορα. Για τη Gen Z, ο φορητός υπολογιστής είναι κάτι παραπάνω από αυτό. Χρησιμοποιούν τις συσκευές για διαφορετικά πράγματα. Η παραγωγικότητα θα είναι προφανώς σημαντική για αυτούς, αλλά δεν είναι πλέον το μόνο σημαντικό σημείο.

Megan: Συμφωνώ. Η παραγωγικότητα και η ευελιξία είναι εξίσου σημαντικά.
Jon: Το μέλλον των συσκευών είναι συναρπαστικό! Νομίζω ότι ο Gen Z θα αναζητήσει νέες εμπειρίες και νέα form factors, όπως αντίστοιχα κάναμε και εμείς – οι προηγούμενες γενιές. Εγώ ξεκίνησα με σταθερό ηλεκτρονικό υπολογιστή IBM όταν ήμουν παιδί και τώρα υπάρχουν πολλές διαφορετικές συσκευές πολλαπλών λειτουργιών που μας επιτρέπουν να κάνουμε περισσότερα από όσα θα μπορούσα ποτέ να φανταστώ. Τα παιδιά μου σίγουρα αγγίζουν και μιλούν περισσότερο σε συσκευές από ό, τι περίμενα.
Megan: Αυτό πιστεύω και εγώ. Προσωπικά χρησιμοποιώ έναν από τους φορητούς υπολογιστές ThinkPad X1 Yoga, ο οποίος διαθέτει άρθρωση 360° και άρα μπορώ να τον χρησιμοποιήσω ως tablet, σε λειτουργία φορητού υπολογιστή ή σε λειτουργεία tent. Σήμερα έχουμε νέα form factors, που μας βοηθούν να εργαστούμε με νέους τρόπους και πιστεύω ότι αυτό θα ισχύει και για τη Gen Z.
Lincoln: Οι συσκευές πολλαπλών λειτουργιών και οι συσκευές που θα δημιουργηθούν στο μέλλον θα αντικατοπτρίζουν την επιθυμία αυτή της Gen Z για πιο εξατομικευμένες εμπειρίες. Η επιλογή συσκευής είναι το κλειδί. Kινούμαστε από έναν κόσμο όπου η ερώτηση δεν είναι πλέον «τι φορητό υπολογιστή θέλω», αλλά «ποια βασική συσκευή θέλω;» Θέλω έναν αναδιπλούμενο ηλεκτρονικό υπολογιστή; Θέλω συσκευή διπλής οθόνης; Ή μήπως θέλω μια συσκευή που δεν έχει κατασκευαστεί ακόμα; Τα form factors που επιλέγουμε είναι είναι μια προσωπική έκφραση του τρόπου με τον οποίο θέλουμε να εργαστούμε.

Dilip: Αυτό είναι ένα ωραίο σημείο για να ολοκληρώσουμε τη συνομιλία μας. Σας ευχαριστώ, Megan, Link & John για το χρόνο σας.

Σχετικά με τον Συγγραφέα

Ο Dilip Bhatia είναι ο Chief Customer Experience Officer and Vice President of User & Customer Experience, PC & Smart Devices της Lenovo. Ως Chief Customer Officer, ο Dilip  είναι η κινητήρια δύναμη για την επίτευξη του στόχου της εταιρείας να είναι ηγέτης στους ηλεκτρονικούς υπολογιστές, τις έξυπνές συσκευές, τα data centers και το mobility space. Μπορείτε να επικοινωνήσετε μαζί του στο Twitter .